Жилото | Поддръжка на Фейсбук страница
51092
single,single-post,postid-51092,single-format-standard,qode-core-1.0.3,ajax_fade,page_not_loaded,,brick-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
fb

Поддръжка на Фейсбук страница

Една добра поддръжка на Фейсбук страница може да бъде осъществена както от цял екип професионалисти, така и от сам човек, стига да знае какво трябва и какво не трябва да се прави.

Когато сами сте решени да се справите с тази нелека задача, важно е да не допускате груби грешки. Допускането на грешките, с които ще ви запознаем надолу в текста, ще се отразят лошо на вашия имидж. Затова бъдете максимално внимателни и прецизни в поддръжката на Фейсбук страницата.

На първо място ще споменем използването на актуалните теми като начин да увеличите аудиторията си. Това не е лоша идея, но трябва добре да сте запознати с интересите и предпочитанията на фенската маса на страницата ви. Ако публикувате неща, които не са интересни за потребителите, няма да постигнете целта си.

Не допускайте коментарите на вашата Фейсбук страница да остават без отговор. Това не изглежда добре в очите на феновете. Дори и да е отрицателен определен коментар, намерете верния начин да реагирате, без да се конфронтирате с автора му.

Не си позволявайте просто да качвате случайни материали и да правите необосновани реклами. Всичко, което се качва на Фейсбук страницата ви трябва да е предварително планирано. Така ще постигнете поставените си цели и ще можете да правите корекции, когато установите, че нещо не е както трябва. Не разочаровайте феновете си като допускате да показвате незаинтересованост и безразличие към бизнеса си.

Не пускайте автоматични коментари, ще отблъснете фенската си маса.

Винаги проверявайте всяка информация, която публикувате в страничката си. Нашумелите напоследък „Фалшиви новини“ определено не се толерират и ще изглеждате нелепо и несериозно в очите на потребителите.

Знаете, че едно доверие се гради бавно, но лесно се губи. Лесно можете да загубите доверието на вашите фенове, ако ги подведете с важна информация. Все пак става дума за вашия бизнес, а не за нещо, с което нямате нищо общо.

Източник: http://loveshkivesti.com/

No Comments

Post a Comment